Στόχος του Latvala να επιστρέψει στο WRC το 2022



Ο Jari-Matti Latvala αποκάλυψε πως επιθυμεί να επιστέψει με πλήρες πρόγραμμα στο WRC το 2022 με την Toyota αγωνιζόμενος με τα νέας γενιάς αυτοκίνητα, τα οποία θα ταιριάζουν στο στυλ οδήγησής του, σύμφωνα με τον ίδιο.
Ο Φιλανδός οδηγός έμεινε εκτός δυναμικού της Toyota τη φετινή σεζόν και επομένως του WRC, ενώ φέτος αναμενόταν να αγωνιστεί ως ιδιώτης σε τρεις αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, οι οποίοι θα ήταν αυτοί της Φινλανδίας, της Σαρδηνίας και Μεγάλης Βρετανίας.
Ωστόσο, ο ίδιος πήρε συμμετοχή και στο φετινό αγώνα της Σουηδίας ως ιδιώτης, αλλά εγκατέλειψε τη δεύτερη ημέρα λόγω μηχανικού προβλήματος στο Yaris WRC, όπου το πρόβλημα αυτό προήλθε από λάθος μηχανικού, με τον Tommi Makinen να απολογείται στον πρώην οδηγό του και του εξασφάλισε τη συμμετοχή του στη Σαρδηνία ως ένδειξη μεταμέλειας.
"Νομίζω ότι τα αυτοκίνητα του 2022 θα ταιριάζουν στο οδηγικό μου στυλ", δήλωσε ο Latvala.
"Είναι πιθανόν να δέχονται λιγότερη κάθετη δύναμη και αυτό σημαίνει ότι υπάρχει λιγότερη πρόσφυση για το αυτοκίνητο για να πηγαίνει στην ευθεία συνέχεια.
"Όταν οδηγείς περισσότερο με το πλάι, τότε αυτό είναι καλό για μένα.
"Ανυπομονώ για τους νέους κανονισμούς και ελπίζω ότι θα μου δώσουν κάποια επιπλέον χρόνια στο WRC.
"Το πάθος μου είναι να παραμείνω όσο το περισσότερο είναι δυνατόν με την Toyota -όσο η Toyota θα είναι εκεί, θέλω να είμαι εκεί να δουλεύω μαζί τους.
"Θα υπάρχει μια θέση διαθέσιμη για το 2022;"
"Είναι πολύ νωρίς να πω, αλλά είναι το όνειρό μου να οδηγήσω ξανά".

Post a Comment

Previous Post Next Post