Χωρίς πίεση πια ο Suninen μετά το βάθρο του Rally Μεξικού



O Teemu Suninen απαλλάχτηκε από την πίεση που του άσκησε η M-Sport μετά το τέλος του Rally Σουηδίας χάριν στο βάθρο που κατέκτησε στον αγώνα του Μεξικού.
Ο Φιλανδός οδηγός πήρε το πρώτο του βάθρο για τη φετινή σεζόν στο Rally Μεξικού κατακτώντας την τρίτη θέση, ενώ στους δύο πρώτους αγώνες του 2020 τερμάτισε στην όγδοη θέση.
"Είμαι πραγματικά ευγνώμων γι'αυτό που κατάφερα να κάνω", δήλωσε ο Suninen.
"Μετά τη Σουηδία, τα πράγματα δεν έμοιαζαν να είναι καλά και τα αφεντικά μού ζητούσαν περισσότερο ρυθμό.
"Στη συνέχεια, έστριψα το διακόπτη και ήμουν σε θέση να επιστρέψω με καλό ρυθμό, οπότε μπορώ να είμαι χαρούμενος με αυτό.
"Ήταν πραγματικά μια καλή οδήγηση για μένα και το βασικό πράγμα ήταν ότι ήμουν πραγματικά σταθερός και έμεινα μακριά από προβλήματα.
"Όλη την ώρα είχε στο μυαλό μας ότι αγώνας δεν είχε τελειώσει ακόμα, ότι ακόμα είχαμε κάποιες ειδικές διαδρομές να κάνουμε και ότι τα πάντα μπορούν να συμβούν, καθώς είδαμε, όπως κάποια τεχνικά προβλήματα".
Τέλος, ο ίδιος απάντησε στην ερώτηση αν μπορεί να επαναλάβει τέτοιου είδους καλές εμφανίσεις: "Πιστεύω ότι οι δυνατότητες είναι εδώ.
"Ειδικά όταν θα επιστρέψουμε στους αγαπημένους μου οδηγούς, τότε ίσως έχουμε καλές πιθανότητες για μια νίκη.
"Αυτός ο αγώνας ήταν πραγματικά δύσκολος για μέρα τα τελευταία χρόνια και ήταν υπέροχο που ήμουν σε θέση να πάρω ένα καλό αποτέλεσμα εκεί".

Post a Comment

Previous Post Next Post