Φόρο τιμής απέδωσε στον Park o Martin μετά τη νίκη του στο Rally Σουηδίας



O Scott Martin εξιστορεί τη σχέση του που είχε με τον Michael Park, ο οποίος βοήθησε τον πρώτο στην έναρξη της καριέρας του στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Ο Park, ή αλλιώς όπως τον αποκαλούσαν Beef, ήταν για χρόνια συνοδηγός του Markko Martin, ο οποίος ήταν ο πρώτος Εσθονός οδηγός που συμμετείχε στο WRC.
Στον αγώνα της Μεγάλης Βρετανίας του 2005, το πλήρωμα είχε μια έξοδο, με αποτέλεσμα να χτυπήσει το αυτοκίνητο από τη μεριά του συνοδηγού σε ένα δένδρο. Από την πρόσκρουση αυτή, έχασε τη ζωή του ο Park και ακόμα σε αυτό το δέντρο υπάρχει η επιγραφή ως φόρο τιμής στο Βρετανό συνοδηγό. Ο θάνατος του Park στοίχισε ακριβά στον Markko Martin, ο οποίος εγκατέλειψε αμέσως μετά την καριέρα του στο WRC.
"Σκεφτόμουν τον Beef πολλές φορές", δήλωσε ο Martin.
"Για πολλά χρόνια, όταν βρισκόμουν στο βάθρο και όταν υπήρξαν κάποιες καλές στιγμές, αναπολώ τη βοήθεια που μου έδωσε -πάντα βρίσκεται στο μυαλό μου.
"Θυμάμαι την πρώτη νίκη του Michael και του Markko στο Rally Acropolis του 2003 και στη συνέχεια όταν νίκησαν στη Φινλανδία αργότερα μέσα σε αυτή τη χρονιά -δούλευα πάνω στο αυτοκίνητό τους σε αυτό τον αγώνα.
"Ήταν εκπληκτικός μαζί μου, με βοήθησε πολύ και είμαι ευγνώμων γι'αυτό.
"Θα πρέπει να είμαι ειλικρινής πως η απώλεια του Beef μού στοίχισε πολύ.
"Νωρίτερα μέσα στην ίδια χρονιά, ο Mathew Wilson κι εγώ είχαμε ένα μεγάλο ατύχημα στην Ουαλία και παρολίγον να σταματήσω να είμαι συνοδηγός.
"Με ενθάρρυνε να συνεχίσω και δούλεψε πολύ μαζί μου μετά από αυτό.
"Είναι το ίδιο με μερικούς ακόμα συνοδηγούς.
"Είχα ένα μήνυμα επίσης από τον Robert Reid, όλοι αυτοί είναι οι άνθρωποι που επηρέασαν πολύ την αρχή της καριέρας μου".

Post a Comment

Previous Post Next Post